Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

e-Belediye e-Devlet
T.C. SARAY BELEDİYESİ
T.C. SARAY BELEDİYESİ
  • HAKKIMIZDA
    • Belediye Hakkında
    • Başkan
    • Müdürlükler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
  • HİZMETLER
    • Kamu Hizmetleri
      • Yapı Kullanım
      • İnşaat Ruhsatı
      • Numarataj
      • Vergi İşlemleri
      • İşyeri Açma Ruhsatı
      • Evlilik Hizmetleri
    • Kültür
      • Etkinlikler
  • ŞEHRİMİZ
    • Tarihçe
    • Coğrafi
    • Mahalleler
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
Ara
  • HAKKIMIZDA
    • Belediye Hakkında
    • Başkan
    • Müdürlükler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
  • HİZMETLER
    • Kamu Hizmetleri
      • Yapı Kullanım
      • İnşaat Ruhsatı
      • Numarataj
      • Vergi İşlemleri
      • İşyeri Açma Ruhsatı
      • Evlilik Hizmetleri
    • Kültür
      • Etkinlikler
  • ŞEHRİMİZ
    • Tarihçe
    • Coğrafi
    • Mahalleler
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
 

BELEDİYEMİZ MÜLKİYETİNDEKİ 20 ADET DÜKKANLARIN KİRALAMA İLANI

11.01.2023

T.C.
SARAY BELEDİYE BAŞKANLIĞI
İHALE İLANI

Madde1. Mülkiyetleri  Saray  Belediyemize ait İlçemiz çarşı merkezinde bulunan 20 Adet dükkan ve ofisler 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 45. maddesi doğrultusunda 10 yıllığına (120 Ay) kiraya verilecektir.

ŞARTNAMELER
KROKİLER
DİLEKÇE

Sıra No

Adres

İşyeri No'su

Özelliği

m²

Alan

Muhammen 1 aylık kira bedeli

120 ay (%3)

İhale Tarihi

İhale Saati

 

Toplam m²

Geçici Teminatı

 

1. KISIM

 

1

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/D

GİRİŞ

55,80

94,3

 ₺   1.414,50

 ₺   5.092

27.01.2023

09:00

 

ASMA

38,50

 

TÜP/SU BAYİSİ

 

 

 

2

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/G

GİRİŞ

45

69,1

 ₺      829,20

 ₺   2.985

27.01.2023

09:30

 

ASMA

24,10

 

UNLU MAMÜLLER PİDE RESTORAN

 

 

 

3

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/H

GİRİŞ

45

69,1

 ₺      829,20

 ₺   2.985

27.01.2023

10:00

 

ASMA

24,10

 

SIHHİ TESİSAT/GÜNEŞ ENERJİ

 

 

 

4

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/1

GİRİŞ

88

88

 ₺      616,00

 ₺   2.218

27.01.2023

10:30

 
 

DERNEK /VAKIF/ SPOR KULÜPLERİ

 

5

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/3

GİRİŞ

60

60

 ₺      480,00

 ₺   1.728

27.01.2023

10:45

 
 

OFİS/BÜRO

 

6

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/5

GİRİŞ

60

60

 ₺      480,00

 ₺   1.728

27.01.2023

11:00

 
 

OFİS/BÜRO

 

7

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/7

GİRİŞ

36

36

 ₺      288,00

 ₺   1.037

27.01.2023

11:15

 
 

OFİS/BÜRO

 

8

3. ETAP DÜKKANLAR ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD.

62/8

GİRİŞ

50

50

 ₺      400,00

 ₺   1.440

27.01.2023

11:30

 
 

OFİS/BÜRO

 

2. KISIM

 

1

5. ETAP ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD. NO: 13

13/B

KAT

41

41

 ₺   1.025,00

 ₺   3.690

27.01.2023

13:00

 
 

BALIKÇILIKVE MANAV

 

2

5. ETAP ATATÜRK MAH. 3 NİSAN CAD. NO: 13

13/A

KAT

40

40

 ₺   1.000,00

 ₺   3.600

27.01.2023

13:30

 
 

TELEKOMÜNİKASYON/TELEFON AKSESUAR VE TELEFON SATIŞI

 

3. KISIM

 

1

4. ETAP FERİTMELEN MAH. 3 NİSAN CAD. NO:39

39/G3

GİRİŞ

55

55

 ₺      220,00

 ₺      792

27.01.2023

14:00

 
 

OFİS/BÜRO

 

2

4. ETAP FERİTMELEN MAH. 3 NİSAN CAD. NO:39

39/G5

GİRİŞ

55

55

 ₺      220,00

 ₺      792

27.01.2023

14:15

 
 

OFİS/BÜRO

 

3

4. ETAP FERİTMELEN MAH. 3 NİSAN CAD. NO:39

39/H2

GİRİŞ

55

55

 ₺      220,00

 ₺      792

27.01.2023

14.30

 
 

OFİS/BÜRO

 

4. KISIM

 

1

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

104

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

15:00

 
 

İŞ YERİ

 

2

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

105

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

15:20

 
 

İŞ YERİ

 

3

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

106

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

15:40

 
 

İŞ YERİ

 

4

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

107

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

16:00

 
 

İŞ YERİ

 

5

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

112

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

16:20

 
 

İŞ YERİ

 

6

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

113

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

16:40

 
 

İŞ YERİ

 

7

BELEDİYE PASAJI ATATÜRK MAH 3 NİSAN CAD KAT 2

114

2. KAT

27

27

 ₺      125,01

 ₺      450

27.01.2023

17:00

 
 

İŞ YERİ

 

 

 

GERÇEK VE TÜZEL KİŞİLİKLERDEN İSTENECEK BELGELER

 

    1. Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
    2. İkametgâh belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır.)
    3. Noter Tasdikli imza beyannamesi,
    4. Geçici teminat makbuzu/dekontu
    5. Vekâleten katılım halinde noter tasdikli vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi
    6. Her sayfası imzalı kira şartnamesi.
    7. Başvuru dilekçesi (www.vansaray.bel.tr  adresinden indirilecektir.)
    8. Belediyemize vergi veya gecikmiş kira borcu olmadığına dair belge (Tahsilat Birimi)
    9. Tebligat için adres beyanı
    10. Tüzel kişilerin vergi numaralarını bildirmeleri
    11. Şirketler için yetki belgesi,
    12. Adli Sicil Kayıt Belgesi
    13. “Tüp Satış Dükkanı için istekliler Yetkili Bayilik Belgesi

Ve  Oda Kayıt Belgesi.

 

Belediye pasajında bulunan ve nev’i belirtilmemiş olan iş yerlerinin;  faaliyet gösterecek olan kiracıların yapacağı faaliyet konusu iş için belediye başkanlığının onayı alınarak faaliyete başlanacaktır.

 

Yukarıda belirtilen belgeler yarım dosya içerisine konarak İhale komisyonuna  teslim edilecektir.)

Madde2. Geçici Teminat bedelinin Belediye Veznesine veya bankaya ödendiğine dair makbuz. 10 yıllık kira bedelinin %3‘ü oranında geçici teminatın yatırıldığına dair banka dekontu olacaktır. Geçici teminat; Saray Belediye Başkanlığının  Ziraat Bankası  HESAP NO: 1711 25204747 5001 nolu hesabına yatırılacaktır. İhaleyi kazanan kişi  10 yıllık kira bedelinin  %6 ‘sı  oranında  kesin teminat yatırmak zorundadır. Aksi takdirde sözleşme fesih olur ve yatırılan geçici teminat iade edilmez ve Belediyemiz hesabına gelir kaydedilir.

Madde3.Kiracılık ilişkisinden, Emlak Vergisi ve Dükkân Kira Borcundan dolayı Belediyemize borcu olmadığına dair belge. (Belediye Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınacaktır.)

Madde4.İhale uhdesinde kalan firma vergi mükellefi değilse mükellefiyet kaydını sözleşme imzalamadan önce yapmak zorundadır. İhale uhdesinde kalan firma 1 ay içerisinde faaliyete başlamadığı taktirde sözleşmesi fesh edilerek kesin teminatı gelir olarak kaydedilecektir. İhaleye katılan ve kiralama ihalesi uhdesinde kalan kiracı, kendi adı dışında başka bir ad (başka bir şahıs/firma adı) altında resmi ya da gayri resmi faaliyete başlayamaz, iş yeri ruhsatı alamaz aksi taktirde sözleşmesi fesh edilerek kesin teminatı gelir olarak kaydedilir.

Madde5. İhaleyi alan firma sözleşme imzalamadan önce, vergi mükellefiyeti, su ve elektrik aboneliğini yapmak zorundadır.

Madde5.1.Kiralama ihalesini alan firma/kiracı, Reklam-tanıtım elemanları için; Belediyeden izin alarak, Belediyenin belirleyeceği formatta ve dükkan mimarisine uygun bir alana asmak, ilan, reklam ve tanıtım yapmak amacıyla konulan pano, tanıtıcı levha ve benzerlerinin yol açtığı görüntü kirliliğini ortadan kaldırmayı, ticari rekabette eşit şartları sağlamayı, şehir estetiğine katkıda bulunmayı, reklam asma ve ticari tabela kullanımını düzenlemeyi ve bu işleri yapan gerçek veya tüzel kişilerle, kamu kurum ve kuruluşlarının uymak zorunda bulundukları esaslara uymak zorundadır.

            Reklam, ilan ve tanıtımları uygulayacak kişiler veya kurumlar, tüm emniyet ve güvenlik tedbirlerini almakla yükümlü olup, üçüncü kişilere karşı doğacak her türlü zarardan sorumludurlar.

 

Madde6. İhaleye Katılamayacak olanlar/Diğer açıklamalar:

a - 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 6. maddesinde belirtilen kişiler, doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar. 

b- Belediyemizde kira borcu olanlar doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar.

c- Belediyemiz mülkiyetindeki dükkanlarda kiracı olanlar doğrudan veya vekaleten ihaleye katılamazlar.

d- Daha önce kiralama ihalesine katılıp sözleşmeye davet edildiği halde kendi rızası ile sözleşmeye gelmeyenler ihaleye istekli olarak doğrudan veya vekaleten katılamazlar.

e- Belediyemiz mülkiyetindeki dükkanların kiralama ihalesinde istekliler birden fazla dükkan için ihaleye katılabilir ancak her istekli yalnızca 1 (bir) dükkan kiralayabilir. Üzerine ihale kalan istekli ikinci bir dükkân için istekli olamaz.

Örneğin; 1/A nolu dükkan ihalesini alan istekli başka bir dükkan için istekli olamaz, teklif sunamaz.

f-İhaleye teklif verecek olan istekliler geçici teminat açıklamasına istekli olduğu dükkan numarasını belirtmek zorundadır. “Örnek; 1/A numaralı dükkân geçici teminat bedeli.” Şeklinde belirtilecektir.

Madde7. İdare ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespit etmekte serbesttir.

Madde8. Müracaat Belgelerinin Verilmesi: Müracaat belgeleri,  yarım kapak dosyaya   konularak; İhale komisyonuna sunulmak üzere, istekli olacağı dükkan için belirlenen ihale günü saatine kadar ihale komisyonuna verilecektir.

Madde9. İhale şartnamesi, www.vansaray.bel.tr belediye web sitesinden  bedelsiz  temin edilebilir.

( Adresimiz: Kazımpaşa  Mah. Milli Müdafaa SK. No:5 Saray/VAN )

 

 

 

 

 

İLAN OLUNUR

SARAY BELEDİYESİ

 

HAKKIMIZDA

  • Belediye Hakkında
  • Başkan
  • Müdürlükler
  • Haberler
  • Duyurular
  • Galeriler
    • Foto Galeri
    • Video Galeri

HİZMETLER

  • Kamu Hizmetleri
    • Yapı Kullanım
    • İnşaat Ruhsatı
    • Numarataj
    • Vergi İşlemleri
    • İşyeri Açma Ruhsatı
    • Evlilik Hizmetleri
  • Kültür
    • Etkinlikler

ŞEHRİMİZ

  • Tarihçe
  • Coğrafi
  • Mahalleler

PROJELER

  • Tamamlanan Projeler
  • Devam Eden Projeler
  • Planlanan Projeler


Adres: Kazımpaşa Mahallesi Milli Müdafaa Küme Evleri No:49 Saray/VAN
Telefon: 0 (432) 781-2049
Fax: 0 (432) 781-2656
Kurumsal: info@vansaray.bel.tr

Sosyal Medya :



© Copyright 2020. Tüm hakları " T.C. Saray Belediye"sine aittir.

  • HAKKIMIZDA
    • Belediye Hakkında
    • Başkan
    • Müdürlükler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
  • HİZMETLER
    • Kamu Hizmetleri
      • Yapı Kullanım
      • İnşaat Ruhsatı
      • Numarataj
      • Vergi İşlemleri
      • İşyeri Açma Ruhsatı
      • Evlilik Hizmetleri
    • Kültür
      • Etkinlikler
  • ŞEHRİMİZ
    • Tarihçe
    • Coğrafi
    • Mahalleler
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler

Adres: Kazımpaşa Mahallesi Milli Müdafaa Küme Evleri No:49 Saray/VAN Telefon: 0 (432) 781-2049 Fax: 0 (432) 781-2656 Kurumsal: info@vansaray.bel.tr

Sosyal Medya :

© Copyright 2020. Tüm hakları " T.C. Saray Belediye"sine aittir.

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız